Lägenheten

Jag vet! Jag har inte slrivit på jätte länge och har inte sagt något mer om hur jag har det eller hur jag bor här nere. en nu ska det bli ändring på det! Jag har nämligen inte haft något internet här hemma så det har varit lite svårt att uppdatera bloggen. Men nu äntligen kom bredbandet till oss idag och jag har till och med lyckats få igång det! Hehe. Kan börja med och säga att jag trivs jätte bra här nere. Bor tillsammans men en underbar vän, går i en jätte bra klass, i en jätte bra skola, spelar i ett lag med många bra vänner, bor helt okej. Jag ångrar inte alls att jag flyttat ner hit, trivs jätte bra! Det är bara det att jag saknar er mina vänner och familj där uppe i stockholm. Fast jag vet att vi kommer ses snart igen, så det mycket lättare då. Ni är alltid välkommna ner!
Har ni några frågor (på hur jag har det, mer på hur skolan är, hur jag bor, osv) så är det bara fråga! Ni når mig på mobilen, msn och här på bloggen. Ska försöka uppdatera bloggen så mycket som möjligt nu när jag äntligen fått internet.
Kan lägga ut lite bilder på min lilla lägenhet.



Ingången i lägenheten (går man in vi dörren till venster komme rman in i Linneas rum)...


Inne i mitt rum..


I mitt rum...


Kusinens gamla skrivbord som jag fått...


"Vardagsrummet", har inte hunnit införskaffa en soffa än men det kommer snart!


Lilla badrummet...


Linnea lagar god middag :)

Jag hoppas att de här bilderna förklarar lite om hur lägenheten är/ser ut iallafall. Kan ta några nya bilder senare när vi fått soffan och lite annat sådant. Hoppas ni har det lika bra som jag har det där ni nu är. Vi hörs säkert snart igen, ska försöka hinna lägga in nått inlägg i morgon också. Ha det så bra alla!


Vill bara säga en sak till innan jag är klart med det här inlägget...
GRATTIS älskling på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åhhh så fint ni har det!! =D

2008-09-12 @ 15:19:27
URL: http://alltomalexandra.blogg.se/
Postat av: anonym

vilket fint rum ! :)

2008-09-14 @ 12:49:14
Postat av: Lina

vad fint ni bor :)

vill oxå ha egen lägenhet xD

<333

2008-09-15 @ 19:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0