Helgen

I fredags kom mamma, pappa, min lille syster och min bästavän ner hit för att hälsa på. Det roligaste var att jag inte viste om att Cecilia (min bästavän) skulle följa med ner så jag fick värsta överraskningen när jag öppnade bildörren när de hämtade mig hemma hos en i min klass. Gud va glad jag blev!!
Så i fredags efter de hade hämtat mig åkte vill till IKEA för att köpa en bäddsoffa så att mamma och pappa skulle ha någonstans att sova. Så nu äntligen har vi fått en soffa! Senare när vi hade kommit hem till lägenheten gick vi ut och åt på en restaurang, alla tog pizza, haha. Men de var gott iallafall.
I går (lördag) hade jag träning på morgonen, så de andra satt och kolalde på medans jag tränade. Efter det åkte vi till IKEA igen för att handla lite små saker till lägenheten, som bland annat lampa till vardagsrummet.
På kvällen lagade pappa en jätte god middag, kött & potatis. Sen blev det bara filmtittande hela kvällen.
Idag hade jag och Linnea våra första seriematcher med IK Sävehof. Vi har två lag med i serien så vi har delat upp mitt lag i två gämna lag, så jag och Linnea hamnade inte i samma lag. Men vi båda vann våra matcher. Jag tyckte de gick helt okej för mig idag, så är nöjd. Efter matcherna vid fem åkte de andra hem till Stockhom igen. Tack mamma och pappa för allting ni köpt och fixat! Och tack cicci för att du följde med, var jätte kul!





Ha de så bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0