VARFÖR?

Nu sitter jag här, mår skit dåligt, känns om att jag kan börja gråta när som helst. Igår, lördag var det en av de värsta dagarna i mitt liv. Allt hände på en dag. För det första saknar jag en person så mycket att jag knappt tänker på nått anna än honom. Men de värsta är att vi inte träffats på 1 månad och 9 dagar. Förstår du inte att jag saknar dig? Aja, hände lite saker och vissa tankar kom upp i huvet på mig den dagen. Inte roliga iallafall.
Senare på kvällen när vi kulle dra och jag skulle ta min väska var hela väskan borta! Tina hittade den sedan lite längre bort från där vi var, HELT TOM! Asså, fan va jag hatar allt just nu. Mådde så jävla dåligt igår, satt fan o grät vid brasan och hela vägen hem och när jag kom hem. Hemma försökte de andra lugna mig och srax efter somnade jag. Allt var så jävla pisst. Visste inte vad jag skulle göra. Plus att några av mina kompisar bråkade under kvällen, de gjorde ju inte saken bättre heller. I natt efter att jag somnat så vaknade jag efter nån timma bara och kunde inte sova. Jag visse inte vad jag skulle göra, vad jag skulle säga, jag mådde helt sjukt dåligt. Tänkte på allt och alla. Sov iallafall jätte dåligt i natt.
Allt mitt sminkt, parfym, borste, necesär, kamera, plånbok, pengar, bankomatkort, moppekörkort, andra plastkort osv. Allt är borta! De sjukaste var att jag kände alla som var där, förutom 1. Ingen av dom jag känner kan göra nått sådant, så de lär ju komma fram förr eller senare vem de var. Aja, ska inte sitta här och må skit, får hoppas att de kommer fram vem de var och vart alla mina saker är. Cicci och Tina är här och dom sov över, så ska vara lite social mot dom, med mitt så otroligt glada humör :S

Ha de bra alla!
image78


Kommentarer
Postat av: Jennie

alltså nee fan vad ccp!, skulle döda personen som gjort de! seriöst linn gör det! ursch hatar såna!

2008-05-06 @ 22:47:03
URL: http://pinie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0