Sporterna som är tvärtom varandra.

Helt otroligt nog fick jag reda på vad jag fick i Tyska Nationella proven idag (blev väldigt förvånad när jag fick reda på vad jag fick för betyg) och jag fick MVG på alla delar, hihi :D Fan va glad jag är, brukar inte gå så bra för mig i tyskan men denna gång gick det de ;)
Förövrigt så har jag precis kommit hem från min handbollsträning. Vi börjad emed att springa våra rundor vi har i skogen, sen var de dags för fys i 1 timma. Eftersom att vi var så ducktiga på fysen fick vi spela fotboll i 10 minuter också. Det var en bra uppladdning för det stora som händer imorgon. Vi ska nämligen spela en fotbolls turnering med klassen mot andra klasser i skolan. Det roliga är att jag går i en handbollsklass så nästan ingen av oss kan spela fotboll XD haha. Men själv har jag faktiskt spelat fotboll, men slutade precis innan jul. Saknar faktiskt det väldigt mycket, jag hade spelat i ca 7,5 år. Men ibland måste man göra stora val som förändrar och påverkar en väldigt mycket. Men sånt är livet.
Ska iallafall få spela lite forboll i morgon, haha :P
Ska gå och duscha nu, kanske hörs sen om jag hinner sätta mig vid datan igen.
Ha de så bra alla!

Kommentarer
Postat av: Cribbe

Nationella proven i tyska? :O

2008-05-16 @ 07:23:08
URL: http://saucedecribbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0