Skolan är slut för dagen

Nu sitter jag här i vårat bibliotek i skolan och väntar på att pappa ska ringa och säga att han är snart här och ska hämta mig. Egentligen skulle jag haft lektion (handboll) nu men jag var tvugnen att skriva mitt Hemkunskaps prov som jag inte hade hunnit skriva tidigare. Provet gick faktiskt bra och jag hoppas på att få behålla mitt betyd som jag hade förra terminen hela vägen nu i slutet av nian. Men de tror jag att jag kommer.

Innan provet skulle jag öva lite på låten Bubbly som jag ska sjunga nästa vecka på våran skolas vårkonsär. Så med min onda hals och lete hesa röst just nu skulle jag öva. De gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Hade förväntningar på att de skulle göra mer ont i halsen än vad de gjorde när jag sjöng. Får höra hur de låter på konsären sen då, haha :P


Här är orginalet av låten iallafall.


Ska faktiskt ta och plugga lite NO nu, har NO inlämning nästa vecka som jag hade tänkt bli klar med denna vecka, så att jag slipper tänka på de senare.

Ha de bra alla så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0