Påminnelse

Idag har jag verit på jätte bra humör, vet inte riktigt varför men ändå. Även om min dag inte började så jätte bra, jag missade nämligen min buss men tog då moppen istället och han till skolan iallafall, hihi :P
Fast jag vaknade av att mamma kom in i mitt rum och sa Grattis på namnsdagen! och så fick jag en present :D jag fick en längre t-shurt och typ en kjol. Tack mamma!
Grattis alla som heter Linn & Linnea på namnsdagen ;D
De har faktiskt inte varit så många som kommit ihåg min namnsdag idag, så får väl se om de är några fler som kommer ihåg det. Om dom inte gjorde det innan så lär de ju göra de nu iallafall, haha :P
Ska iallafall vara duktig och plugga lite nu.

Men ni får ha de så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0