Måndag

God dag och godmorgon alla. Sitter inne på min SO lektion och arbetar med mitt arbete om djurens rätt. Kan inte göra så mycket mer då min mail inte funkar och jag komme rnte in för att häma mitt arbete som jag höll på med hela dagen igår. Men har fösökt göra det jag kunnat.
Började senare idag som jag alltid gör på månagar nemlgen 10:25. med SO till 11:25. Hade jätte tur när jag kom hit då med moppen, polisen hade nämligen varit här och kontrolerat ala moppar och tagit flera, som tur var hade de precis åkt när jag kom inrullande med min, hehe. Så jag behövde inte vara orolig för att bli kontrolerad av poliserna. 
Snart har vi lunch från 11:25 till 11:55, och då börjar Matten och håller på till 12:55. Kort där efter klockan 13:00 börjar Engelskan och slutar sedan 14:00. Då är de dags att ta moppen ner till Skuru IP där vi ska ha våran handbollslektion och springa kopertest, är verkligen inte taggad på det! Sen fortsätter de bara med massa olika tester, inte kul :/
Efter skolen ska jag hem och fortsätta plugga, har jag truren kanske jag hinner träffa en person där i mellan. Senare har jag iallafall träning med damlaget.
Men ska fortsätta plugga lite nu. Ha de så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0