Ingarö, die Insel

God dag eller ska man kanske säga god morgon också till er som vaknar nu, hehe.
Dagen började bra idag, vaknade upp och jag hade Cecilia bredvid mig som sov över hoss mig. Idag ska vi två dra till Ingarö IP och se/lysna på Adam Tensta och på Markolioo. De ska inviga vårat nya IP, men ska man vara ärlig så vem åker ut till Ingarö för att uppträda liksom? XD hehe. Nej men de är klart man kommer hit, vi bor ju här och nån gång måste de ju hända nått extra kul på Ingarö och denna gång är idag. Så ska ta moppen ner dit sen men måsta hoppa in i duschen nu, eller ja så snart Cicci är klar duschad så är de min tur att duscha.
Men ni får ha de så bra idag alla så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0