I don't understand

Varför ta någon annans saker? Speciellt inte från en person man kanske känner, man vet ju redan innan då att de tillslut kommer komma fram att det var en själv som gjorde det. Jag förstår inte, man är med kompisar man bara känner. Ändå händer detta. Va fan tänker man med då? Man borde ju fatta att enns namn kommer komma fram tillsut iallafall. Att vänner inte sviker, och snor saker av varandra. Vänner är några man borde kunne lita på, till 100%. Det gör jag! Men just era förtroende har sjunkit till 0%, ni som gjorde detta mot mig och min vän.
Får hoppas att jag får tillbaka allt nu. Allt som blivit bestulet.

Ni andra får ha de så bra så länge!
image78


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0