Hos kusinerna (sol & bad)

Hann tyvärr inte skriva nått igår, var ganska upptagen med allt och alla. Men idag ska jag vara ducktig (a) eller jag ska iallfall vara ducktig ikväll ;)
Just nu är jag hos mina kusiner i Tyresö, ska snart äta middag. Pappa, mina kusiners pappa och en kompis familjs pappa står där uppe och lagar mat. Det ska bli JÄTTE gott! Vi ska äta först en jätte god förrätt och sen ska vi äta lamm, åh vad jag längtar! Sen är det dags för efterrätten å klart och den kommer bli lika god den med ;)
Men gissa vad jag har gjort hela dagen idag? Jo, jag har solat och badat i deras pool :D Och jag har blivit brunare :D hihi
Kommer nog skriva nått mer idag lite senare, men just nu ska jag upp och vara med barnen i kompis familjen. De är 10 och 9 år, och de ska jag vara med hela kvällen. De ska också sova här hos mina kusiner. Så min kväll kommer bli väldigt fartfylld iallafall. Kommer nog inte ha nån tid för vila en ända gång XD haha.
Men, men nu är det mat, hörs sen!


Ha de bra alla!


(kan lägga in bilder på deras hus och deras otroliga utsikt, älskar deras läge med huset och poolen så klart, haha ;) fast de har jag ju en hemma själv så, hihi (a) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0