Home

Så nu är jag hemma igen. Har haft en bra valborg med vännerna, synd bara att det där jävla regnet kom och förstörde alla våra planer för kvällen. Vi skulle ha åkt till södersved och typ grillat och chillat. Men nej så blev de ju inte så klart kom de där jävlans regnet. Åååh, hatar regn! Aja, vi fick en skön kväll hos Isabelle istället. Hade först tänkt att åka hem me moppen mitt i natten nån gång, men sov över istället.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har inte bestämt nått speciellt. Så får väl se hur de slutar, haha ;D Men träffa alla ska jag nog göra iallafall. Får hoppas att Cicci är frisk nu, eller iallafall friskare än igår. Stackare!


Ha de bra alla så hörs vi senare!
image78


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-05-01 @ 11:02:13
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0