Fredag

Idag har jag varit på Boovallen hela dagen och spelat fotboll med mitt kära handbollsklass, och gissa hur de gick? XD haha. Nej men de gick faktist bra! Vi förlorade första med 2-1, vann andra med 3-2, förlora tredje med 6-0 (hahahahaha) och i den sista matchen förlorade vi med 2-1. Så så dåliga var vi inte iallafall, hihi :P

Nu sitter jag här hemma och försöker komma på nått att göra. Ska kanske se på bio med min bästevän Cecilia. Men just nu känner jag mig inte på sådär jätte bra humör direkt. Haf för mycket tankar och kännslor just nu. Och för mycket hopp. Aja, ska ta nått att drika nu, men vi kanske hörs sen om jag orkar skriva nått.
Ha de bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0