En vecka och 2 dagar!

Snart, äntligen fyller jag år! Om 9 dagar fyller jag 16 år, längtar som bara den dit.

Annars idag har jag varit hemma hos mina kusiner och solat och badat i deras pool. Jätte skönt! Ska lägga in några bilder lite senare på deras hus och så. Det är jätte fint.
När vi sedan åkte från mina kusiner så åkte vi till Märsta för att hämta min lille syster från hennes stadslagsutagnings läger. Sen åkte vi hem och jag och mamma la oss bredvid poolen och solade de sista timmarna med sol i våra solstolar. Har faktiskt fått mycket färg denna helg, jippie ;D

Vill också påpeka att bästa laget vann idag med 2-0, AIK föralltid i mitt hjärta!

Ha de bra alla så länge!


Kommentarer
Postat av: Cribbe

2-0
o.0

2008-05-11 @ 20:55:37
URL: http://saucedecribbe.blogg.se
Postat av: Linn

oj :O Skrev fel (a)

2008-05-11 @ 21:15:05
URL: http://enflickkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0