Döden känns nära

Äntligen hemma och jag är duschad och klar för att lägga mig i min säng som står här bredvid mig och väntar på att jag ska sova. Är så fruktansvärt trött och helt slut i kroppen. Har haft en tuff och lång dag i skolan med mycket tänkande som tillslut blir en för stor påfrestning för min hjärna som måste jobba sten hårt för att hänga med överallt. Det kan faktiskt förklara en hel del till varför jag ibland kan säga/komma med "blondin komentarer". Haha XD
Efter skolan var det bara raka vägen till sammlingen med damlaget som jag fuck vara med och spela med nu ikväll. Jag spelade faktiskt helt okej, men stukade ändå min fot. Jag hade fintat bort en i motståndarlaget och hade precis hoppat upp för att skjuta, men då tar den andre lagets tjej mig i armen och drar. Jag tappar balansen i luften och trampar snett när jag landar. Tjejen som gjorde det fick utvisning och vi fick straff.
Oturligt nog så blev det lika i matchen, även om vi ledde hela och var betydligt bättre. Men sånna matcher finns dom också.
Aja, håller på dö av trötthet nu, ska sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0