Who are you?

image53image54

Linn Blohm

Välj Tre ord som passar in på mig bäst och skriv de sedan som komentar:
Acktiv, Sportig, Bäst, Söt, Rolig, Flummig, Snygg, Otrevlig, Social, Tråkig, Ful, Kärleksfull, Min, Älskad, Otrevlig, Irriterande, Godhjärtat, Omsorgsfull, Orädd, Blyg, Glad, Egoistisk, Klurig, Underlig, Dryg, Givmild, Otrolig, Uppskattad, Lat, Trött, Konstnärlig, Tacksam, Oduglig, Lång, Sparsam, Kort

(Kommer du på ett eget ord som du tycker passar bättre så kan du skeiva de också)

Tre ord jag tycker stämme rbäst på mig själv: Sportig, Omsorgfull, Lång


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ojj, helt omöjligt att välja tre men ska väll försöka då! =P
Flummig, Godhjärtad, Underbar!
Men sen vet du att jag tycker du är lång, sportig osv men tänkte gå in lite mer på annat.. =P Haha, ok eller?
PUSS

2008-03-26 @ 12:35:54
URL: http://alltomalexandra.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hello :)
Klart att jag kan hjälpa dig :D
Kom bara på en ide om hur du vill ha så ;)
Pusspuss

2008-03-26 @ 14:04:03
URL: http://alltomalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0