Riksläger 1

Idag skulle jag ha åkt på Riksläger 1 (intagningar för ungdomslandslaget), men jag är sjuk. Jag har feber och ont i halsen. Farför just nu? Farför blir jag alltid sjuk vid fel tillfälle?
Jag hoppas bara att jag hinner bli frisk så att jag klanske kan vara med på lördag och sändag iallafall. En annan tjej i mitt lag som heter Linnea Larsson ska också vara där. Jag skulle ha åkte ner (Till Katrineholm) med henne men nu blev det ju inte så. Antagligen så har de massa tester och sådant nu. Önskar jag också var där! Men jag får sitta här i stället och hoppas på att de går bra för henne. De tor jag de gör också.
Aja, nu ska jag lägga mig i sängen och titta på TV och dricka lite C-vitamin så att jag på nått sätt kan bli frisk.

Ha de bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0