Play the game

Jag börjar med att skriva, HAHA! Tina, du min kärlek, mitt hopp, mitt liv, ja du vet allt om mig och du är allt för mig. Men en sak kan du inte göra, du kan aldrig vinna över mig (eller syrran min) i Den försvunna Diamanten, haha :P
Älskling, så många gånger vi spelade om spelet om och om igen, men aldrig lyckades du vinna. Kommer du någonsin göra det? Haha, nej tror inte det ;)
Men de gör inget, för jag gillar dig lika mycket för det :D
(nån gång så kan jag väl vara snäll så att du får vinna, så du slipper vara surig över att du aldrig vinner, hihi (a) )

image52

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag vann nästan en gång allafal :D

2008-03-27 @ 23:19:16
URL: http://tinipini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0