Första dagen på lovet

Första dagen på lovet och den har varit helt okej!
De började med att jag vaknade i morse i Cecilias rum,
jag sov nämligen över hoss henne,
och vi hade de jätte kul på torsdags kvällen.
Vi spenderade den hemma hos en kompis som heter Grim,
de va nice :P
Men idag så har jag vart me Cicci hela dan förutom nu på kvällen,
vi fick gäster, de va en kompisfamilj och en annan familj som var här.
Vi åt middag och spelade Guitar Hero, ska bara till lägga att jag ÄGER på det, haha ;)
Det var första gången i hela mitt liv som jag spelade det idag och kul va det, hihi.
Fast de va ganska klurigt med lillfingret,
den ville liksom inte förflytta sig som jag ville att den skulle göra, haha XD
Men jag vann iallafal över syrran min, Moahaha :P
Aja, ska väl ta de lugnt nu, blir väl att sitta här ett tag till.
Men känner att jag inte är särskillt pigg, har lite ont i huvudet :/
så antar att jag går och lägger mig snart.
De va min första dag på lovet, och den va helt okej.

Ha de bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0