Elitidrottsgymnasiet

Medan jag ändå är inne på datan och är på skrivhumör så kan jag ju medela lite om Elitidrottsgymnasiet i Göteborg!
Om ni inte visste det så är allt klart,
de 5 handbollspelare som skulle bli intagna, ha nu bestämts!
Jag tror nog de flesta redan vet om det, men...
Jag KOM IN!!!
Likaså så kom min otroligt ducktiga Linnea Larsson in också,
grattis en gång till gumman!
Så vi två kommer dra ner till Göteborg efter sommarn och bo där nere i 3 år,
om ingen av oss ångrar oss och flyttar hem igen förståss,
men de tror jag inte nån av oss gör, vi ska kämpa tillsammans.
Lagen där nere har varit på oss från första början och alla verkar villja ha oss,
än så länge har vi inte bestämt oss till vilket lag vi ska till,
men de löser sig, vi ska iallafall proträna med Önnered vet jag just nu,
de blir säkert flera proträningar med andra lag.

Likaså så har alla lag här uppe i Stockholm varit på oss,
ingen verkar villja att vi flyttar ner, alla lag/klubbar är emot att vi flyttar,
till och med Stockholms handbollsförbund är emot det,
verkar som att de vill att vi stannar här uppe,
Linnea, alla verkar villja ha oss ;) haha.

Aja, så efter sommarn blir de flytt till Göteborg,
Kommer sakna alla här uppe!
Lova att inte släppa kontakten bara för att jag flyttar!
Komemr alltid nås på mobilen och så.
Ha de bra alla!!!!!!
Glad Påsk :D


Kommentarer
Postat av: Alex

Och varför, exakt, skulle vi släppa kontakten???

2008-03-20 @ 17:36:32
URL: http://alexblog.famdom.se
Postat av: Linn

Ingen aning, jag hoppas verkligen inte de blir så iallafall!!!!!!!!!!!!!

2008-03-20 @ 17:39:12
URL: http://enflickkas.blogg.se
Postat av: Cribbe

Jag vill också ha dig :$

2008-03-22 @ 03:18:14
URL: http://saucedecribbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0