Önskar tiden inte gick så fort

Jag kan inte sova men är det konstigt då? Jag menar, jag ska ju flytta i morgon (torsdag) och det är ju jätte mycket att tänka på. Jag ska ju lämna allt jag håller kärt här uppe till ett ställe där jag inte vet någonting,känner typ ingen och där ska jag bo ensam med en vän i tre hela år. Så det är väl inte så konstigt egentligen att jag inte kan sova?

Jag sov hos min bästa vän mellan måndagen och tisdagen och i går morse när vi vaknade ringde hennes mobil. Det var en kompis till oss som heter Elin som ringde och "frågade" om vi inte kund eåka hem till mig och ha film kväll och så, och självklart sa jag ja och vi åkte hem till mig. Grejen var att när jag kom hem fanns alla mina vänner där! De hade gjort en överrasknings fest till mig som hejdå och lycka till, till flytten till göteborg. De hade fixat allt bara till mig. Jag hade verkligen ingen aning om det, fan va glad jag blev och det är jag än! Hur jävla underbara vänner har jag inte genligen?? Jo de är underbarast! och jag älskar dom så gryyymt mycket!!! och fan va jag kommer sakna er! :'(
Ni har alltid funnits där för mig, alltid ställt upp och alltid varit så otroligt underbara. Det är inte förens nu jag verkligen förstår hur jävla mycket ni betyder för mig, jag vet inte vad jag ska säga, jag finner inte ord som kan beskriva min tacksamhet till er, ni är så grymt jävla underbara att jag inte vet vad jag ska skriva. Ser typ ändå inte tangentknapparna nu för alla tårar. Jag vill bara att ni ska veta, att jag älskar er nått så enormt mycket att jag knappt finner ord som kan beskriva min kärlek till er! Och jag hoppas och tror att det alltid kommer förbli vi, att vi alltid komme rhålla kontakten, för vi alla har känt varandra så länge och verkligen känner varandra så bra, det är inte många som har det så bra som vi har det tjejer! Det måste ni inse om ni inte redan gjort det(?). Kommer sakna er! Och tack för allt ni gjort för mig! <3333333333

Kommentarer
Postat av: Lina

GUMMAN!

Vi ÄLSKAR dejj med tjejen! fy fasen vad vi kmr sakna dejj nu! snyft Men vi vet även att vi kommer träffa dejj igen! och att du kommer klara dej så jävla bra där nere i götet! för du är underbar tjejjen! kom ihåg dt! och sluta aldrig tro på dig själv för du har DET!

massa käääärlek <3

2008-08-13 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0