Från götet

Varför jag inte skivit på länge nu är för att jag inte haft tillgång till internet. Men får låna Linneas data nu när hon är borta såpassade på att slänga in ett litet inlägg nu. Men hinner inte skriva så mycket ska läga mig nu och försöka sova, de är ju skola i morgon så man måse ju vara lite pigg iallafall. Hinner iallafall säga att jag har det jätte bra här nere. Har redan flera nya vänner som är underbara och som jag umgås mycket med redan. Klassen jag börjat i verkar vara kanon, alla är jätte sköna och pratglada. I min klass går bara handbolls och fotbolls personer.
Kan beräta lite mer imorgon ska iallafall lägga mig nu, an försöka att få upp några bilder på lägenheten också men kan inte lova något.
Ha de så bra och sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt tjejjen att du har kommit i ordning där nere, sjönt att höra :)



<3

2008-08-26 @ 19:58:03
Postat av: Jennie

Låter som om ni har det jätte roligt där nere :D

Hälsa lellen jätte gott också och hoppas ni får det mys där nere:)



pussar

2008-08-29 @ 18:11:11
URL: http://dinang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra att du har fått mer vänner o har dt bra där nere :) blev as glad när jag hörde att du ska komma hem i morrn :) saknat diig linn <333

2008-09-04 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0