Cecilia R

Hela livet har du funnits där
För mig,
Alltid ställt upp
Lyssnat när jag behövt prata med någon
Du är som en syster för mig
Om du inte redan fattat de,
Varge gång jag ser dig
Lyser ett sken upp i mitt liv,
Detta skenet och undret är du.
Jag hoppas att du alltid kommer finnas
Där för mig, som jag alltid ommer att finnas här för dig!
Jag har alltid trott på dig,
Alltid hoppas på att vi Aldrig skulle skilljas och glömmas bort varandra,
Dom där underbara åren vi haft,
Som jag önskar alltid kommer förnyas med andra
Otroligt roliga minnen
Tillsammans.
Både du och Tina har alltid funnits
Där, när man behöft er som mest.
Tina betyder Mycket för mig,
Hon har hjälpt mig och alltid funnits där.
Men de är en sak som skilljer er åt
Jag har kännt dig i hela livet och på något sätt
Känns det som att vi alltid varit bästa vänner.


Har många minnen med dig
Har mycket kärlek till dig
Har mycket ord till dig
Har mycket lycka till dig
Har mycket Förtroende till dig
Har mycket av mitt liv hos dig!


Älskar Dig Gumman!
Har alltid och Kommer alltid att göra det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0