Ledsen inombords

Jag tror inte att ni fattar!?
Fattar hur jävla mycket mitt liv utanför Handbollen och Fotbollen betyder för mig!?
Ni tror visst att Sport är det ända jag ska leva för, men jag har nått mer.
Underbara kompisar som alltid ställer upp för mig,
Som alltid väntar på det där lilla tillfället där jag kan vara med dom,
Som har tålamod att vänta så länge, för en så kort stund som de får med mig.
Ni verkar inte fatta, att när vi bara "är" alltså inte gör något speciellt har vi det bra!
Grejjen är att bara få umgås med varandra betyder jätte mycket för oss/mig!

Handbollen är Jätte stort för mig!
Det vet ni! Och så kommer det alltid att vara!
Så jag fattar inte att ni inte låter mig få vara med de kompisar som jag nästan aldrig får träffa.
Jag Älskar verkligen mitt Handbolls lag, det gör jag, av hela mitt hjärta!
Jag umgås med dom i flera, flera timmar per vecka!
Men när jag inte har någon Handboll så har jag oftast Fotnoll.

Fotboll spelar jag för att det är Jätte Kul, inte riktigt för att jag sattsar på det, men det är så kul.
Mitt lag är underbart, och vi har det jätte kul tillsammans!
Det vet ni också om!

Jag förstår verkligen inte, VARFÖR jag inte får ha tid och träffa andra än de jag träffar varje dag!?
Att ni ringer 4 gånger per timma se gör inget, De spelar ingen roll,
Men att vi inte får göra vad vi vill är det jag blir arg på!?
Jag vet inte vad ni tror om mig!? Eller vad ni tror vi gör!?
Snälla Lite tid med dom är det ända jag ber om!
Att få göra vad jag vill, att ni inte alltid ska lägga er i allt man gör!?
Snälla!
Asså, nå sårar mig!

Nu tror ni att jag är så dum som skriver det här, här, men det är jag inte!
Jag vet pappa att du läser vad jag skriver på min blogg, det vet jag! Och därför Vill jag att du tar till dig!
Jag blir sårad! Jag måste hem tidigt och får inte göra det jag vill nästan!
Innan jag åker hemmifrån måste ni veta allt jag ska göra under dan/Kvällen de är så jobbigt!
Innan jag åker hemmifrån måste allt vara bestämt, jag får absolut inte ringa senare och fråga om jag får sova hos nån eller om nån får sova hos mig. :(
Snälla!
Jag ORKAR inte er mer!

Kommentarer
Postat av: Alex

Guu gumman!! Va jobbigt.. Aah hoppas det löser sig! ;) <3

2007-08-22 @ 20:18:43
URL: http://alexblog.famdom.se
Postat av: Tina,

Älskling du vet att jag finns här om du vill prata,
det är bara att ringa så bestämmer vi vart och när eftersom att vi bor så nära så är det perfekt
älskar dig

2007-08-22 @ 21:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0