Alex´s tolkning av mig:

Vad är mitt namn? Linn Blohm
Var möttes vi första gången? Handbollen tror jag?
Vad tror du mitt andranamn är? Jag har hört det nån gång, men minns det inte. *Pinsamt!!* Men kan det va du som heter Kristina?!
Hur länge har du känt mig? Några år sådär..
Hur väl känner du mig? Väldigt bra, eller?!! <333333
Hur känner vi varandra? Från början var det genom handbollen, men nu är vi bättre kompisar än så! Visst?
Det roligaste jag har sagt till dig? Du säger så himla mycket roligt så jag vet inte.. =P
När du såg mig, vad var ditt första intryck? Det minns jag ärligt talat inte. Vi var ju ganska små då.
Jag fyller år? 20 maj
Mitt hår är? Färgat blont med spray! Fint blev det, när det gula försvann!!! ;P
Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig? Nej, ingen aning..
Vilken sorts musik lyssnar jag helst på? Allt möjligt, och mycket är samma som mig.
Vad är min bästa sida? Hade du bara haft en, hade inte jag velat vara vän med dig! Dvs du har sjukt många!
Är jag blyg eller framåt? Inte är du särskilt blyg i alla fall! ;)
Skulle du kalla mig rolig? Oja! Om inte mer än så?!
Några speciella talanger? Ja, framförallt ditt skratt, slår väll alla andras?!
Varför är du kompis med mig? För att du é så sjukt rolig och aldrig gör något för att få mig att må dåligt på något enda sätt
Några sista ord: Jag vet att jag är ganska bra på att bli arg på dig utan att säga nått och framförallt utan en bra anledning.. Jag vill bara säga det att det är sån jag är.. Det är inte du som gör fel, och jag vill tacka för alla gånger som du bara accepterat att jag är arg och tar mig för hur jag är! För du är så jävla speciell och dig vill jag aldrig tappa!! Varelse jag är arg på dig eller du är arg på mig!! VI ÄR ÄNDÅ SJUKT BRA KOMPISAR!!!! Eller hur???
♥ ALEXANDRA DOMEIJ ÄLSKAR SIN LINN BLOHM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0